Sista hoppträningen.

Hej allihopa igår var den sista hoppträningen vilket jag tyckte var synd.
Hade gärna velat haft några gånger till men men.
Iaf jag tog med mig min kompis Amanda Åkerlund.
När vi kom in i stallet sköte jag om Bruno eftersom Veneto som jag skulle ha va på lektion.
Vi hade mysigt och Amanda tog många finna foton med sin systemkamera.
När vi skulle rida så gick allt bra tills Magic helt plötsligt gjorde ett bocksprång.
Tjejen som red han Ramlade av men som tur va så gick det bra för na.
Efter att ha hoppat några hinder så tog Orcus ett långt språng över hindret så då ramlar hon också av.
Så 2 av 2 ramla av.
Jag tycker att det gick jättebra på lektionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0