En tragisk början på dagen.

Idag när jag var på väg utt till bussen såg jag något brunfärgat ligga på vägen. Näe jag närmade mig föremålet såg jag att det var en Ekorre. Jag började nästan gråta när jag såg att lilla  Alvin som jag döpt honom till för ett halvår sedan.Jag böjde mig ner och tog upp honnom. Han var fortfarande varm så han har antagligen blivit påkörd alldeles nyligen tängte jag. Sedan lade  jag  honom på en sten. På rasten i skolan åkte jag och Thomas skejtboard. Vi sopade lite på planen. Men då fick jag en blåsa på handen som sved mycke. Så vi gick upp till lärarrumet till Pilip som hjälpte mig. När jag kom häm frå skolan åt jag lite mellanmål sedan begravde jag Alvin.


Alvins framben.
Alvins bakben.
Alvin <3




Alvins huvud bakifrån.
Alvin framifrån
Alvins huvud från sidan

så söt du var



När jag hade gräft klart.
nästan klar.
Villa i frid Alvin jag kommer altid att koma ihåg hur speckiel du var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0