Min dag.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har gjort nån uppdateringar dom senaste dagarna. Aja iaf. idag har jag nästintill bara slöat vid datorn. Men sen plocka vi in polerolarna och pysslade om dom. Efter att jag borstat och fixat en stund gick jag och Misty ut till volten. Jag vart imponerad över att hon lyssnade så bra på mig. Anders höll på med sin sågmaskin som låter lite otäck. Men Misty lydde mig när jag passerade det läskiga. Det jag gjorde var att inte bry mig om det som lät. Istället tittade jag bara rakt fram och hade skänkeln intil hene samtidigt som jag klappade henne på halsen och prata. Vi gjorde volter och lite halter. efter att ha jobbat bra skrittade vi ut i hagen och sedan tog jag in henne och pysslade om na. eftar det tog vi en promenad i hagen det var mysigt att gå med henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0