Roo gård hela dagen

En toppen dag. Steg upp klockan halv 6 och åt lite frukost. Sedan satt jag vid tv och slöa ända fram till 7. Sen satt vi oss i bilen och åkte till Roo. Stämningen i stallet var ganska lugnt vilket inte det jag hade förväntat mig. Jag trodde det skule vara full aktivitet där inne. Men jag hade fel. Jag hjälpte peder att sopa det lilla stallet och sedan stod jag och prata med Karolina som höl i Tanja åt Wilma. Efter ett tag börja vi frysa och gick in i stallet. Då fick jag hålla i Tanja. Sedan titta vi på massa ekipars som hoppade. Efter ett par klasser var det dags för Saras klass. Då gick jag och borstade och fixade iordning Bruno. Det var mysigt att bara stå där och 

borsta på honom bara han och jag. Hela han, från topp till tå, och man till svans. Efter ett tag var jag klar och gick in och tittade på c-ponny klassen och en massa andra ekipars. Efter att ha ståt där och väntat och väntat är det äntligen Saras tur. Jag hållde tummarna på att det skulle hålla hela vägen. Men så rev han de vågiga hindret. Efter att ha set Sara och Brunos runda gick jag och köpte en hamburgare. Och tittade på de andras rundor det var 2 som flög av. Men tur nog verkar båda klara sig utan skador. Vi säger grattis till 



Mathilda Gummesson som kom på första plats med Dixie
 
Felicia Tengberg­ som kom på 4 plats med Bonito 181

Vendela Sjölund­ som kom 5 på Orcus

Jessica som kom 2-3 på Lianne

Vi säger också grattis till Johanna Bellander som tog häm segern i den sista d-ponny klassen med vakra Comet




Felicia Tengberg­ på Bonito&Vendela Sjölund­ på Orcus


Felicia Tengberg­ på Bonito&Vendela Sjölund­ på Orcus
Felicia får en röd roset och ser jätte nöjd ut.



Söt liten b-ponny


Bonito har just landat
Ebba Orton och Casio
Jessica och Lianne
Casio
Dixie och en glad Mathilda Gummesson
En vaker svart c-ponny


Lianne
Dixie
Dixie
Jessica på Lianne
Anna Nohrin
Josan och Comet
Sara och Bruno
Bruno
Dixie
Casio
Casio
Casio

<3Bruno<3
Comet



Picko
Picko
Picko tror jag
Fin ponny
Johanna Bellander&Comet
Johanna&Comet
Fina Comet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0