Skolan och stallet

Det har varit en rolig dag i skolan. på rasten åkte jag skejtboard. Sedan kom Rasmus Martinsson med sin lådbil som han hade fått av Timmy. Han Dennis, Amanda och många andra åkte i den i full fart. sedan skulle de åka ner för kullen då tänte jag " Ånej vad ska de nu hitta på" Men det gick bra. När vi skulle upp till Eng så började Thomas och Rasmus M att klättra utanför räcket vid högstadiet och det är ganska högt där. Var orolig att det skulle tappa taget och trilla men det gjorde de inte. Å tur var väl det. När jag kom hem så packa jag väskan. Sen kom pappa och hämta mig. Vi åkte till stallet för att sköta Bruno. Efter det åkte vi till åkersberga och åt Pizza.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0