skoljoggen och övernattning

Igår var en toppen bra dag. Vi hade veckans ord på morgonen . Efter det hade vi uppvärmning med högstaiet. Jag sprang bara ett varv och orkade inte mer. Istället var jag med kompisar och bara hade det roligt. Sedan var det lunch och sen rast. På rasten åkte jag och Thomas skejtboard som vanligt vi hade kul. Efter rasten hade vi Matte och SO sedan åkte vi häm. När jag kom häm åkte vi in till Norrthäje och handle lite godis, läsk och ostbollar. Sedan åkte vi häm och packa väskor och åt middag. Efter att ha packat allt åkte vi till skolan. Vi gick in i klassrummet och dumpa av alla saker där. Sedan skule alla samlas och gå ner till sjön och bada. Men jag badade inte. Sedan gick vi till gyumpasalen och tog fram de fyra stora mattorna. Jag hade verkligen jätte kul med Amanda, Mattilda, Rasmus och Dennis. Efter all lek grilla vi korv och åt kladkaka. Sedan lekte vi och hade kul.

Den här kvälen blir något att minnas länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0