Prao...

Hej alla fina! idag gick jag upp halv fyra, åt frukost och titta lite på tv. Sedan åkte vi till Anders jobb där jag skulle Praoa. Jag hade det ganska bra där. Trodde det skulle kännas urtråkigt att vara på en verkstad från 07:00 till 16:00
Jag intervjuade 3 personer med frågor om jobbet. T.ex hur ser din arbetsdag ut?
Det fanns två fina hundar där som gjorde allt så mycket roligare.
Harley som var en grå Grand danois med svarta fläckar. Tror att han var nåt med 88cm i manken. Jättefin vovve och snäll.
Sen vade Sascha en Rottweiler. Väldigt fin rottis.
När vi skulle ut med dom fick jag hålla i Harley. Haha, gick väl sådär det var mer Harley som var ute och gick med mig! Han ville bara leka med Sascha men det gick bra iaf.

Jag tycker praktiken var rolig. Bättre än vad jag förväntade mig.

När jag kom hem mocka jag och skritta ut en barbacka tur med Misty. Hon var lite titig men skötte sig bra. Carrol kom springande rakt emot oss och skällde men Misty var lugn vilket var bra.

Jag laddar förhoppningsvis upp bilder imorgon på Harley och Sascha. Lite natur bilder kommer också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0