Första dagen i 7:an

Hejsan, som sagt va det första dagen i skolan nu och jag börjar i klass 7a :P

Det va toppen att komma tillbaka i gen men på högstadiet i stället nu. Det kändes faktiskt inte det minsta stelt eller konstigt om jag ska vara ärlig. Men jo, självklart va man ju lite nervös men inte så farligt tycker jag :)

Iaf, på morgonen presenterade sig lärarna och sedan gick vi till våra klassrum och gick igenom schema, regler osv, vi fick sedan välja skåp. Hihi först tog jag på övre men insåg ganska snabbt att jag inre kommer nå upp :P så jag tog skåp 40 och Amanda tog skåpet bredvid :)

I klassen sitter jag bredvid Amanda vilket känns bra, vi fick skriva ett brev som vi sedan får öppna juni år 2015 då vi går ut 9:an haha. Sedan åt vi lunch och prata ned Karin i kiosken och sen hade vi Sv och No med Jenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0