Gårdagen och nu

Hej, igår gick det lite mindre bra med Misty. Hon va lite het och stack en gång i galoppen, vetten träningen gick bra förutom att hon bockar så fort jag bryter av till trav igen :/

Idag har våran klass varit iväg. Vi gjorde mest bara en masa aktiviteter för att vi skulle lära känna varandra. Efter lunchen gick Rasmus, jag, Amanda, Gustav, Isak, jacob och Matias in till en sovsal där hade vi skit kul! Tråkigt nog dog min mobil just när jag skrev till ellie :( men men har man suttit ute på internet i några Tim är det inte så konstigt. Just nu väntar jag på att klockan ska bli 4 för då ska vi till Roo gård. Äntligen så jag har längtat till terminens start :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0