Glad matte

Hejsan :)
Ja precis som rubriken säger, jag kan inte säga mer än att det gick mycket mycket bra med Misty idag. Jag red barbacka på ridbanan i 35 min och det gick bra. Vi jobbade på halterna som hick utmärkt samt lite lättare dressyr där hon gick på bra. Sedan gick vi ut och tränade vatten igen även där gick det mycket bra! Vi skrittade först igenom helt utan problem!
Sedan travade vi och jag fick krama med skänken eftersom hon gärna ville sakta av men efter tre varv gick det även bra. När vi travat igenom tre gånger utan problem tig jag galopp, har inte galopperat Misty på länge men trots det gick det hyfsat bra men,
När jag tar tag för att sakta av henne kör hon huvudet mellan fram benen och kör värsta glädjestudsen och jag flyger rätt fram rätt ner. Men jag kunde inte mer än att skratta och pussa på henne. Jag va så glad över att vi tog oss i genom vattnet :) min lilla ponny plutis är så busig, antigen va hon själv nöjd över att hon kom igenom eller så blev hon irriterad för att hon själv blev blöt haha buse men det va ändå kul att få en. Liten åktur ner på den blöta backen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0