Jobbig men kul dag :/

Haj alla, hoppas ni åtminstone haft en bra dag. Själv har jag varit mycket tröt halva dagen i skolan, lektionerna har inte häller går någon vidare bra då jag bara fick en massa andra saker att tänka på, kunde värken läsa eller skriva kändes som om hjärnan stod på offline :O det ända som fick mig lite piggare var rasterna då jag faktiskt hade kul.

Lektionen idag med Misty var också misslyckad. Hon var hårt i munnen och ville inte alls göra rätt för sig, i hagen stack hon iväg 3-5 gånger i full galopp tvärs över hela hagen. Och stop på henne fick jag inte.

Första ridlektionen på terminen i går var helt och hålet en stot fiasko. Jag fick Dixie en ponny jag är rädd för, och inte kändes det bättre när jag red henne heller. Men nu har jag åtminstone gjort det för andra gången och det var hänsikt! Inte alls kul! Jag gick till Bruno som tröstade mig min allra bästa vän på jorden, han är finast och ställer alltid upp min fin fina pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0