Toppen!

Hej alla bästa, fina läsare. Hoppas ni har haft det bra för det har jag. I skolan har dagen sett ut såhär

So
Börjar 08:20
Slutar 09:10

Rast
Börjar 09:10
Slutar 09:20

Sv
Börjar 09:20
Slutar 10:00

Rast
Börjar 10:00
Slutar 10:10

Eng
Börjar 10:10
Slutar 11:10

Lunch och rast
Börjar 11:10
Slutar 12:10

Idh (idrott)
Börjar 12:10
Slutar 13:10

Rast
Börjar 13:10
Slutar 13:20

14:30
Skolan slutar
________________________________
Jag tycker det mesta har gått bra, eng har gått jättebra idag precis som ellie sa till mig innan lektionen :)

När jag kom hem red jag, jag bestämde mig för att rida barbacka, Misty var lite hård i munnen men mjuknade sedan. När vi hade ridit ca 30 min på banan gick vi ut i hagen en sväng och tränade att gå i genom vatten. Det gick otroligt bra och är jätte glad, jag kom i trav och märkte att hon tvekade och tänkte väja så jag tog tag i ena tygeln, stämde hennes huvud rakt och klatschar till henne med skänken. Misty va deräkt med och tvingades gå ner i det så kallade hemska skräckinjagande vattnet haha. Sedan kom jag igen och då gick hon i med en hov, backade och jag drev på sedan gick hon takt i genom igen och igen, efter att vi fastrar fyra gånger gick jag i och gjorde halt i vattnet, Misty stod där i en min och va jätte duktig. Detta är toppen ett problem som, tjaj varför inte kala problemet löst nu?

Medan jag väntade på att Martina skulle komma tillbaka med hundarna tog jag in Misty och byte till grymma och grimmskaft och skrittade i hagen. Det var första gången och första hästen för den delen jag rider grimma i och grimmskaft. För att vara första gången lyssnade hon bra :)

Långt inlägg idag :) hoppas ni gillar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0