2012

Nu börjar 2012 leda till sitt slut, och ja mycket har hänt i år, både bra och dåliga saker!

Några drömmar har slagit in och andra inte!

Det har varit både glädje och tårar, både glädje tårar å av andra anledningar.

Det finns mycket jag skulle kunna berätta men det är också mycket som inte kommer upp i tankarna just nu!

Men det absolut bästa och värdefullaste som hänt i år är alla fina stunder tillsammans med Hästarna, framförallt min allra finaste Bruno och min pappa. Och allt roligt med kompisar osv. Vad mer? ja ridlägret i år går knappt att värdesätta med ord hur mycket det betyder för mig! Det va då jag fick rida Bruno, för första gången satt jag på hans rygg!

Och att jag fick tillbringa all min tid tillsammans med honom och mina fina kompisar i en hel vecka är obeskrivligt! Jag mins fortfarande hur jag grät när lägrets sista dag kom och vi skulle åka hem! Jag grät hela vägen hem, Jag ville inte lämna dig när du såg så där övergiven och ledsen ut! Men det är tur att det är så snälla och fina fritids ledare på Roo som fixade så jag fick ta ut dig i hagen och se dig lycklig och fri!

Det finns så mycket att berätta!

Alla som har ställt upp för mig det betyder oerhört mycket och det hoppas jag ni alla vet hur mycket det uppskattas! Ni är änglar för mig!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0