4 roliga dagar

Hej alla fina!
Har haft så mycket att göra nu så tiden inte funnits till, Jag har handlat julklappar och slagit in de osv så har haft fullt upp! Idag så hade vi en chill dag i skolan, började med No, So och Matte sedan va det lunch och rast.
På rasten spelade jag, Rasmus och Jacob fotboll med Hampus, Anton F, Oskar och Anton P
Det va roligt. Sedan drog Jag, Jacob och Rasmus upp och köpte godis på pizzerian! När vi kom tillbaka till skolan va det juldans :P sedan kolla vi på film "Ted"
Just nu har jag lagat mat, slagit in fler julklappar och hjälpt till med julgodis.

Tisdag:
Då hade vi bandyturnering i högstadiet, va skit kul!
vi förlorade alla 8 matcher men vi hade iaf kul och det är ju det som räknas ;)
Vi spelade mot 8A, 8B, 9A och 9B två gånger alltså som jag sa 8 matcher.
Hade ju lagom träningsvärk dagen efter!
 
Onsdag:
Hade en vanlig skoldag!
Åkte hem och mockade sedan åkte vi till Roo för sista Dressyr lektionen för Cajsa den här terminen. Hade Elvira och det va lite mer fart i henne. Vi körde lite lekar osv :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0