En oväntad kväll

Hej igår blev det en ganska spännande kväll för mig och Adam.
Madde, Anders och Martina skulle på någon typ av släktmiddag, och eftersom vi inte är med i släkten fick vi stanna hemma. Madde sa att Ida och Johan skulle komma kl. 3
Så jag fick ta hand om Adam så länge.
Eftersom jag ändå inte hade något att göra började jag städa rummet, men helt plötsligt går strömmen och det blir alldeles becksvart! Jag som också är mörkrädd!
Men utan att få panik gick jag och hämtade Adam i rummet bredvid och gick ner och tände ljus i vardagsrummet.
Sedan kom jag på att hästarna skulle in! Usch det var kolmörkt där ute! Men tack och lov gick Adam med. Så ner gick vi med ficklampor i högsta hugg och tog in de fyrbenta filurerna i ett mörkt stall!
När vi kom in tände vi ljusen igen, Efter en kvart började oron komma, Madde sa ju 3 och klockan närmade sig halv 4! Det värsta av allt är att mobilen inte funkar så kunde ju inte heller ringa för att se om det va påväg eller om det hade hänt något. Kl 4 kom de och de bestämde sig för att åka hem till Ida. När vi kom till Ida satt vi och chilla vi datorn och jag möss lite med Zazza :) Sedaan åt vi hamburgare och kollade på poppers pingviner och ice age 4.
Sedan kom Anders och hämtade oss kl 11
sen kolla vi på tv och gick och la oss. eftersom El inte va tillbaka så sov jag inne hos Adam ;) 
 
Adam!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0