Måndag, onsdag, torsdag och fredag

Hej gjort lite i veckan iaf!

Måndag: va ledig från skolan!

Onsdag: Ellie och Jossan åkte buss med oss på morgonen :D sedan så åkte alla som gick i A klasserna till kyrkan för advents firande! Men fan vad kalt de va att vänta på bussen när vi skulle tillbaka till skolan. När vi kom tillbaka till skolan skrev vi en egen planering! Efter skolan åkte jag hem, fixade i stallet och åkte till Roo! Fick rida Elvira igen och denna gång gick det inte alls bra :( Elvira ville inte lyssna på min skänken och va bara allmänt ovillig :/

Torsdag: åkte med klassen till badhuset för simning sedan åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch! Sen hade vi lång rast och Hkk.

Fredag: hade egen planering och jobbade enligt sin egna planering! Jag jobbade no på morgonen men tanken var att jag egentlige skulle ha läst men glömde boken hemma! Men eftersom jag skulle ha ett prov i no jobbade jag med det! Sen när provet va klart satt jag med Tessan och jobbade matte två lektioner och slöjd sista.
På kvällen blev det lite fredags mys framför tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0