Måndag

Hejsan! Hoppas ni alla hade en god jul igår! Själv hade jag det jättebra :) Efter frukost åkte vi till stallet kvart i 2 och hjälpte till med hästar och ponnyer! jäklar vad pigga några av de va! Tequila stegrade högt i hagen och studsade runt! Lilla B-ponnyn Skrållan galopperade runt som en tok och bockade!

Haha så härligt å se hästarnas glädje! Jag tog in Bruno, Xante, Natte och Skrållan sedan började jag borsta Bruno och göra honom fin. Efter Bruno va det Dallas tur att bli borstad och om hand tagen, det uppskattades :) sedan putsade jag lite på Bruno lite på Dallas träns och gav sedan alla Hästa och ponnyer en varsin liten morotsbit! Det va väldigt kul alla hästarna gnäggade en efter en när jag gav det :) Det är det som är så härligt i stallet att man känner sig omtyckt och att hästarna sprider så mycket glädje hos oss :) När vi va hemma kollade vi på tv och hade det bara mys! öppnade julklappar och åt middag :)

 


 

vecka 52

Mån – Julafton!

♥ Åka till Bruno o ta hand om honom!

♥ Smörja och göra hans utrustning fin

♥ Fira jul och ha en riktigt rolig dag.

 

Tis –  Bruno får vila idag!

Ons – Ta hand om Bruno?

 

Tors – Ta hand om Bruno

privatlektion på Crillan

 

Fre – Ta hand om Bruno?

Privatlektion på Crillan

 


 

Mer info kommer! och ändringar kan ske i schemat osv! Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0