Ledig från skolan?

Hejsan allihopa, var inte i skolan idag efter som jag skulle in till stan och kolla nervbanor :p
Iaf, det var en lång tråkig bilresa med köer osv. När vi var frame fick vi vänta i sedan kom en kvinna som kolade mig. Jag var iskall om fötterna, Så hon hämtade 2 små kuddar fyllda med vete korn som hon hade värmt i mikro. När jag var uppvärmd sate hon sladdar över mitt ben, sen kom det som oroade mig. Hon skulle skicka in stötar i mitt ben för att se hur mina nerver reagerade, ont gjorde det faktiskt inte.
Men sen kom det som var värst, hon sa att jag skulle få en massa nålar in i benet av en annan doktor. Vi sat och vänta i typ en halvtimme sedan kom han. När jag sat där i rummet stack han in 3 nålar 3 cm in i benet och det gjorde så ont när han sa att jag skulle spänna musklerna, Men jag har otur, Nerverna svarade inte helt döda så jag kommer troligtvis opereras. När vi var klara gick vi och åt hamburgare, sedan ficka vi hos Anders föräldrar.
Nu är jag hemma och har precis mockat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0