Lycka

Hej alla, Idag va det ridning på Roo gård. Jag fick ta in Keppy, hon hoppa till för något men lugna snabbt ner sig,
Sen skulle Katta ta in Veneto och en lycka fylldes. Vem står vi staketet om inte Bruno med spetsade öron när han hör mig. Han gav ifrån sig en liten liten gnäggning. När Katta skulle hämta Veneto så gick han iväg så hon bad mig gå och hämta honom istället. Jag fick gå efter han en bit sedan stana han och väntade lydigt medan jag satte på grimman. Lektionen gick sådär vi hade bomövningar. När lektionen va slut mötes jag av Brunos gnäggning på vägen in i stallet. Jag stod och gosade lite med han innan jag åkte hem.
Jag och Veneto.




Kommentarer
Postat av: Soffan

Hej på dig me

2012-03-30 @ 19:15:52
Postat av: Carro

Hej :)

2012-04-23 @ 15:18:30
URL: http://carolineaxos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0