Nationela i sv och övernattning på skolan.

cha cha bloggen, och alla läsare, datanördar och dygnare. Har inte haft tid till att skriva i bloggen.
iaf, Igår var jag i skolan och hade nationella prov i sv jag satt i 3 timmar och är jättenöjd över att jag klarade av att sitta stilla och tyst så länge provet var läsförståelse i ca en tim och 20 min, vi hade rast i en kvart då jag fortfarande satt och läste så jag skipade rasten. Sedan va nästa prov då skrev vi insändare jag gjorde 3 och valde ut en att lämna in efter som jag ville göra något vettigt av den sista halvtimmen. Efter det va det lunch, rast och typ sv, sedan en kort rast innan vi prata och gick igenom vad vi skulle göra på övernattningen.

När jag kom hem var jag ganska stressad, jag åt en snabb mellis och gick ner och mocka i stallet sedan in med hästarna. Efter det duscha jag och fixa mig sedan packa jag väskan och åt middag, när det va klart åkte vi till Willys och handla godis och läsk. När vi kom till skolan så hade vi jenomgång om vad vi skulle göra om brandlarmet gick, sedan drog vi till idrottshallen, jag titta medan Amanda, Matilda och Melina träna på sin dans dom skulle visa upp. Sedan så satt vi i klassrumet och prata gick omkrring i koridorerna och va i idrottshallen. Jag och Melina gick ut och skrämde upp varan i mörkret så vi sprang in skrikandes igen haha. Sen kolla vi i gamla skolfoton på vår klass och andra hitta 3 bilder på en söt liten sak från typ 5-6-7. Jag och Anna städa idrottshallen helt själva. Sen satt vi i Cafeterian och dunka musik och hade trevligt.

Tröt ?
Flex
Jag och Melina <3
Jag och Melina <3
Hahaha
Jag :p

Amanda, Matilda, Melina, jag och Anna.
Melina <3
Matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0