Skola, Nationellaproven i svenska och en speedad lunchrast.

Hej alla, idag har det varit en tuff dag. Det började prov i svenska (läsförståelse) som varade i cirka 70 min.  Sedan fick vi en kort rast cirka 10 min, efter det var det dags för nästa prov då skulle man skriva text till en bild. Själv tycker jag det gick bra, när vi var klara skulle vi säta oss och läsa för att inte störa de andra. Jag kan inte fatta att jag klarade av att sitta helt tyst och stilla i en timme och 20 min. Det måste vara rekord inom skolans alla lektioner. Aja iaf, Ni kan ju gissa vad jag gjorde på 9 min rasten då vi vänta på att matvärderna skulle plocka fram, Jag blev grymt speedad och sprang runt som en galning och jagade Rasmus, Hahah han gömde sig i torkskåpet och jag höl på att garva i hjäl mig.

På lunch rasten blev väl inte allt så lyckat diräkt men hade iaf kul. Rasmus och Dennis kasta bolar på mig och som alltid så har jag otur när det gäller fotbollar, (1) Rasmus kasstade och träffar mig rakt på sidan av näsan.
(2) Rasmus kasstade igen och träffar mig på samma ställe. (3) Dennis kasstade och träffade mig i panan. (4) Dennis kasstade igen och jag börjar blöda näsblod. Efter rasten hade vi Spanska jag var fortfarande ganska speedad och Dennis som alltid får mig att garva gjorde ju de inte bättre. Men vi hade åtminstone kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0