Helgen vecka 1

På Fredagen åkte jag till pappa, sat och dunka musik i rummet och drog till Kullestallet vid 4 tiden.
Gick in i stallet och sköte om Bruno, såret på benet har läkt fint.
Åkte sedan häm.


På Lördag tag jag det lugnt och chilla, drog till Kullestallet vid 4 igen.
Sköte om Bruno och åkte sedan häm.


På Måndagen började min första hoppträning.
Fick Keppy och inga elever kom så jag var själv med Katta i magnechen, man kan säga att jag fick en privatlektion.
Vi hoppade på en åtta och tre studs på långsidan, gick jättebra den bästa hopplektionen.
Lugn och samlad galopp både före och efter hindret. Var så stolt, både Madde och Katta var imponerad av min framgång.
FILM KOMMER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0