Nu hade jag bra tur...

Hejsan alla bästa läsare, nu hade jag tur. Tack vare Pocke fick jag tillgång till internetet :)
så nu kan jag förhoppningsvis hålla bloggen tills jag åker hem. Nu lämnar vi det här ämnet så ni får veta vad lilla jag har haft för mig det här fyra dagarna som gått.

Dag 1
Tisdag den 17 Juli
Då gjorde jag senaste inlägget, gjorde inte så mycket den dagen mer än att packa och sitta i bilen och på båten i 2 tim.

Dag 2
Då åkte vi iväg en sväng och leta lite fosiler. Vi åkte också ett gammalt tåg som vinglade och skramlade ganska friskt
Dag 3
Vi åkte in och va i Visby och gick på stan heladagen typ, Vi gick bland annat in på intersport och Team sportia där jag fick en liten för present men den får ni veta när jag fyller år den 24 ;) Såg en skitsnygg BMX där som jag skulle vilja ha. Nu ska jag iaf försöka spara ihop till den och behöver minst 2000 kr. Efter allt gick vi till en restaurang där vi åt en jättegod plankstek med potatis, bearnaisesås, bacon, sparris och tomat.
Dag 4
Vi åkte in till visby igen och hade fullt upp hela dagen. Vi gick in på Intersport, Åhlens, Lindex, Kappahl, H%M
Sen åkte vi och handlade på Willys och åkte sedan hem. Då åt vi grillat med jättegod potatissallad, sen hade jag bråttom in till datorn så jag glömde duka av men Lill Anders kom och sa till iaf. Men det hela var egentligen ett skämt för en överraskning till mig. Jo så här var det förstår ni, mdan jag lämnade disken la det fram ett paket på min plats så när jag kom tillbaka vart man lite lätt överraskad. Ännu en för present och i det låg ett kastspö med drag. Så vi åkte och fiskade sedan åkte jag longboard och åt glass med smälta hallon.
Dag 5
Igår åkte vi runt i Tingstäde och hamnade på en liten fin gård med cafe, ponnyridning med en fjording och två araber, och en liten utställning med gamla saker. När vi hade varit där en stund åkte vi till Stall Misteln och bockade en turridning på varmblodet Gubben kl.11:00 på Tisdag. Sedan åkte vi hem, åt och åkte och fiskade.
Dag 5
(idag)
Idag har vi solat och letat fosiler, vi har också fiskat och fixade sedan internetet, efter det åt vi och nu bloggar jag :)
Bilder kommer eventuellt imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0