Vad hände?

Hej, I Måndags va det sista dagen i skolan och även skolavslutning, vilket ledde till att jag inte hade någon lust eller ork alls till bloggen. Varför kanske ni undrar, vill helst inte prata så mycket om det nu men kan berätta lite iaf.

Det är ju så att 9:orna har slutat på vår skola nu. vad jag än gör så finns du\ni i baktankarna. Och det känns jobbigt att veta att du\ni är borta, även om jag har svårt att fatta det iblan. Du\ni har ju varit borta förut, men aldrig såhär. Aldrig borta på riktigt. Borta för att aldrig någonsin, verkligen ALDRIG komma tillbaka.

Men nu lämnar vi detta åt sidan för en stund och berättar lite om dagen och avslutningen. Det var inte precis någon vanlig skoldag direkt, vi började dagen med massa prat om hur dagen skulle se ut.
Sedan en halv tim rast. Va lite med Bill och pratade med Jimmi om epor osv...
Sedan hade bästa Daniel fixat så klassen fick äta på Pizzerian. Tack enu en gång för det.
Efter det hade vi 6:or Brännbolls match mot lärarna. Men jag var inte med, istället körde jag, Melina, Bill, Isac och Anna springtävling mot varann. Sedan sprang jag mot Viktor och Andreas va jättekul.

På kvällen åkte vi tillbaka till skolan, Pappa kom. Sedan kollade vi på 6:åringarna, 1:or, 2:or, 3:or och 4:or när de sjöng. Sedan var det vår tur. Efter allt gick vi till klassrummet och åt tårta och kollade på bilder från Grönan. Jag lyckades övertala Madde att få stanna kvar och se på bästa 9:ornas avslutning. Alla va så duktiga, många gånger blev jag nästan tårögd av deras fina framföranden. Jag kommer sakna er så mycket, hoppas ni hälsar på någon gång.


Igår gjorde jag inget annat en att rida min ponny.


Idag åkte vi in till Norrtelje köpte lite sker på granngården till ponnyplutten och kläder på H&M och Kapahl.














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0