Dressyr på Samba

Hejsan allihopa. Idag red jag Samba för första gången. Hon är ett Knabstrup-sto
född.04 ca 156cm. Jag var ganska nervös när jag såg hennes namn vid mitt. Pedder som är hästskötare i stallet berättade för mig om hur jag skulle hantera henne så det kändes lite bättre då. Han sa att hon är kittlig under magen så jag får hålla ett öga på bakbenen ifall hon skulle slå upp dom. Samba sköte sig bra tycker jag Karolina hjälpte mig med att kratsa bakhovarna och sadla eftersom jag var lite osäker. Tack! Ridningen gick bra förutom att hon var svår att få fram. Man kan säga att det var STOR HÄST & liten ryttare. Så kunde inte riktigt hålla om henne med skänkeln.
Ny gammal bild

Gammal bild på Samba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0