Hoppning, vaccin och idag.

Hej sorry skulle ha bloggat igår men va så trött efter skolan :p.


Aja Hoppträningen med Keppy gick bra. Dock tyckte jag att jag slarvade lite. Men det tyckte inte Madde.


Igår tog vi vaccin mot livmodercancer. Det hände en liten otäck sak jag aldrig varit med om. Vill inte nämna några namn vid såna här tillfällen, men men. En elev från andra klassen satt i trappan, och vår lärare prata typ om sprutan och att svimma osv. Helt plötsligt hör man en duns i golvet, och sedan börjar hon rycka i armar och ben. Philip vår lärare kommer fram och märker att hon svimmade, skolsyster fick komma ut. Men personen mår bra för er som vill veta. Sedan satt jag Amanda och Matilda i trappan, då kommer några killar från 9b ut, och en av dom som jag gillar. Självklart kan jag inte hålla mig för skratt och tycka att det är pinsamt.


Idag har det varit en ganska bra dag, vi hade Spanska första gången i nya högstadiet. Det var jättekul och vi fick sitta på borden. Haha jag som trodde man skulle sitta på sin stol. Rasterna har varit kul iaf, va med Oliver, Isac B, Anna N, och Izabelle S. Vi hade kul.

Kommentarer
Postat av: Anna :D

Hihi ^^ klart du hade kul på rasten :P jag var ju där xD ahahah LoL :P

2012-03-22 @ 21:15:37
Postat av: Carro

Haha ja.

2012-04-23 @ 15:24:07
URL: http://carolineaxos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0