Mycket att göra och dåligt med tid :P

Hej, Har haft mycket att göra så tiden ha inte räckt till här, men men.

I Söndags red jag en tur barbacka på Misty,  sedan försökte jag  ladda upp bilderna som jag pratade om men han inte klart med det eftersom mitt internet är så segt :P

I Måndags fick vi äta i matsalen, eftersom alla 8or är och praoar.  När jag kom hem tränade jag lite frihetsdressyr med Misty. Gick ganska bra tycker jag.

På Tisdan hade vi Nationella prov i Eng, det  var svårt och fattade knappt vad det stod så det gick väl inte så bra om man säger så. Jag skulle egentligen ha gjort ett prov till efter rasten, men  jag  fick skippa det och göra ett musik prov eftersom jag va så trött efter det första. På lunchrasten va jag med Dennis och Rasmus haha vi hade jättekul. När jag kom hem red jag, gick inte så bra eftersom jag ramlade av 3 gånger :P

 På Onsdagen  efter skolan åkte jag till Roo gård och red, Jag fick Picko men lektionen känndes inte så jättebra.

Idag hade vi Nationella prov i eng igen, tycker inte alls att det gick bra. På lunchrasten va jag med Dennis, Rasmus och Gustav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0