Dålig uppdatering, lite tid, trötthet och sena kvällar

Ja,  precis som rubriken säger, dålig uppdatering här på bloggen. Jag vet helt ärligt inte hur jag ska hina med, vill ju inte bara lägga ner bloggen eftersom jag tycker det är kul att dela med sig.



Lördag den 12 maj: Mockade ur stallet och tvättade vatten baljan i hagen, sedan kom pappa och då åkte vi till Willys och köpte lite godis för kvällen. På kvällen tittade vi på sista delen av Ponnyakuten, Hästhoppning  och Dressyr.

Söndag den 13 maj: När jag hade kommit hem från pappa fixade jag stallet sista dagen,  skönt! Sedan firade vi Anders som blev 52 år.

Vecka  20

Måndag: va det skola, vi fick fortsätta äta i matsalen vilket jag tyckte va schysst av dom i köket att de ville prova en vecka till, tror de flesta var tacksamma för det J Vid bussen pratade jag lite med Jossan J jag försökte också knuffa bort Sebbe vilket jag inte lyckades med haha. Jossan satt med mig i bussen, vi pratade mest hästar osv J På kvällen va sista hoppträningen L Men jag fick hoppa Crillan :) Det var en jättekul avslut på hoppterminen, mycket skratt va det haha. Crillan är så himala rolig att hoppa och kul tycker hon att det är, nästan enda gången hon har öronen fram. Skrattade jättemycket när vår lärare Katta sa- Det måste varit vinden som hade ner bommen. Haha vad kul det va.
Tistag: Då hade jag utvecklingssamtal i skolan och pappa kom J Sedan visa jag och Philip högstadiet för honom. På rasten leta vi efter Björn. Sophis sko hade gått sönder så hon tänkte laga den med silvertejp haha. På Bildlektionen rita jag en Epa sen prata jag lite med Albin och Adam.  När jag va hemma släppte vi hästarna i sommarhagen.
Epa

Misty





















Onstag:  Va med Anna N, Sophi, Rebecka, Wilma och Sara. Vi hade grymt kul. När jag kom hem åkte jag på Dressyr träning på Roo, Red Picko. Det gick jättebra och är nöjd över det.  Efter gosa jag lite med Bruno och pratade med Pia, sen kom Johan och hämta oss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0