Min första hopptävling :D

Hej alla fina! Idag blev de upp halv 7 och hämta Amanda kl 08:00 för att sedan åka till Roo gård för min allra första tävling!
Vi började göra i ordning Crillan så hon blev fin :) sedan gick vi banan som va 7 hinder. Va ganska nervös då! När vi hade gått färdigt sadlade jag Crillan och gick ner till fram ridningen. Crillan lyssnade och gick fint där. Sedan skulle vi upp till banan för att rida igång för Cajsa i trav och galopp, även där sköte hon sig :) när de va klart va det bara och ställa sig i ett hörn och vänta på sin start. När de tre före mig hade hoppat va det min tur! Allt gick super och jag tog mig igenom banan felfri och fick en rosett :) duktiga Crillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0