Tisdag, onsdag och torsdag !

Hej alla! Har slarvar lite med bloggen nu igen!

I Tisdags hade vi må bra dag, vi vart indelade i grupper och vi började i idrottshallen med lite olika aktiviteter. Sedan va vi i spanska salen och gjorde lite andra saker osv...
Sen körde vi blink leken och tidnings leken i en annan sal.
På lunch rasten satt jag och Amanda i cafeterian och lyssnade på 1D! Sedan skulle jag hjälpa till att sätta upp sargen eftersom jag är med i Elevrådet!
Sedan va de spökboll turnering, vår klass förlorade alla matcherna :/ trots att vi slog ihop 7a och 7b mot 8A!


På onsdagen hade vi No första timmen! Då sprängde vi ballonger med eld och väte gas! Sedan hade vi So, lunch och rast. Då satt vi i cafeterian.
På kvällen åkte jag till Roo för dressyr träning för Cajsa, jag fick Vineto och det gick jättebra.

Igår på lunch rasten va det skit kul! Danne och Jacob va skit rädda för Lina och Emilia. Så då gömde de sig i cafeterian och så kommer Danne och har inte en aning om att de är där haha! Så när han får syn på de gör han värdens min! Sedan kommer Jacob och fan vad kul de va! På HKK hade vi nya grupper så jag, Amanda och Linnea va nu. Och vi gjorde pizza som blev jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0