Hemma!

Hej, nu är jag hemma efter en regnig, kal, rolig, spännande och hjälpsam dag på Roo gård. Det började med att jag fyllde morgon och kväks hö till 10 hästar. Sedan tig jag i tur med Bruno och gjorde honom i ordning, höll i Tequila medan Rebecka om det va så hon heter min inte, medan hon letade efter sina ridhandskar. Sen så kollade jag lite på tävlingar Crillan kom på första placering och Wilma & Magic på andra :)
Sedan kom Amanda och vi kolade till hästarna osv. Sedan gick vi upp till kafeterian och kollade på gamla bilder. Sedan följde vi med Sara till fram ridningen. Det gick toppen för dom och de blev felfria! Sedan tog vi och åt lunch, och värmde oss i kafeterian. Sedan kom vi på att Sara skulle starta om en halv timma så då fick vi lite bråttom att borsta av fyra leriga ben haha, torkade även av stigbyglarna, beskydden och En Martingal, sedan satte jag på beskydd, höll i Bruno medan Sara gjorde sig i ordning och medan hon hoppade upp. I sluttampen blev det en rivning men ändå en fin runda! Vi fick håla i Nisse, Martins connemara ponny som va med i ponnyakuten! :D tillsist borstade jag Bruno och åkte hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0