Mycket igen! :P

Hejsan, mår alla bra? Har haft lite och göra igen haha :P

I lördags kollade jag och pappa på film :)

På söndagen åkte vi till Roo gård och kollade när min kompis Amanda red. Hon hade Crillan och tyckte det såg ok ut :) sköte om Brunis sedan :)

I går va det en ganska "vild dag" haha va lite flum på lektionerna, fan vad kul jag, Amanda och Jacob hade!!! När vi hade No kom Saga på besök :D dock va hon bara hos oss i några min :/ men hoppas på att hon kan komma och hälsa på flera gånger :D

Idag har det också varit rätt flum haha. På morgonen hade jag och Hanna hand om kiosken, hade ganska kul haha mer skratt en fix nästan! Roligt att vi skulle ha det tillsammans den hör veckan, då lär vi ju känna varandra bättre :)
På No idag hade jag, Amanda och Jacob skit kul! Philip där emot uppskattade väl det inte direkt ;) skit glad på vägen hem på bussen var jag! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0