Hoppträning och ridning på Misty

Hej alla! Idag red jag och Linnea Misty och Palonia! Det gick jättebra! Misty var lugn och snäll i boxen! När vi skulle sadla ställde vi Misty i gången och det gick bra. Hon var ganska tung i munnen och hängde lite i bettet men efter ett tag släpet det :) jag och Linnea red upp ett fyrkants spår i snön ute i sommarhagen och så gjorde vi en stor mitt volt. Misty sköte sig jättebra tycker jag! Så är väldigt nöjd! Bilder och video kommer inom kort :) 
 
Igår va det bara att gå upp 8 och borsta på Misty eftersom Mike  (hovslagaren) skulle komma, sedan var det bara och mocka och så kom min bästa vän Linnea! :D så vi bar upp hennes saker och tog det lugnt. Sedan kom det lite gäster och så åt vi tårta och så eftersom Johan fyllde år :) sen åkte vi till Roo gård får hoppträningen. Jag fick Elvira! Eftersom vi var en halv timme för tidiga passade vi på att borsta på Bruno och Magic! Hoppträningen gick toppen! Elvira var pigg och glad! Haha bockade lite gjorde hon också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0