Pass två med Misty

Hejsan :) idag klev jag och Linnea upp kl. 08:30 åt frukost och borsta av hästarna. Jag tog ut Misty i gången  istället. Så hon stod där helt lös haha! Så sadlade vi och red ut i hagen på spåret vi påbörjade igår. Misty var arbetsvillig och låg inte så mycket i bettet idag :) i traven var hon lugn och stadig! Jag satt ganska lätt på henne för att inte studsa så mycket på hennes rygg. Sedan stog jag lite i lätt sitta och utan några problem alls rullade hon mjukt och harmoniskt in i en jätte fin lugn galopp! Blev så jäkla glad! Hon brukar alltid slänga sig in i galoppen! Men nu gick hon som en klocka och så mjukt att jag inte ens de två första stegen fattade att hon börjat galoppera! Så nöjd! Finna ponny! 
 
När vi var klara borstade vi av och släppte ut de i hagen! Sedan mockade vi, sopa, fyllde Hö och vatten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0