Sista dagen

Ja vad ska man säga? Tillbaka till verklighet och rutiner igen eller? Nej men kan inte fatta att lovet är över nu! Det har känts väldigt långt, men ändå så kort. Och jag kan säga att jag inte är speciellt taggad för att börja 8an. Känns mer som rena hälvetet om man får säga så? Nej men ska jag vara ärlig rakt på sak så känner jag mig inte det minsta positiv eller moteverad till skolan, inte just nu iaf. Men något positivt måste det ju finas eller? Ja, klart det gör! Det handlar bara om att kunna se saker positivt och inte på negativa sättet hela tiden. För jag vet ju att jag kan, det är bara viljan som flög iväg någon annan stans. Men jag kommer sakna alla nior sjukt mycket! 

Men nu lämnar vi det åt sidan så länge. Idag passade jag på att spändera sista dagen tillsammans med två av mina fina vänner Amanda och Jacob. Vi åkte till Roslagsbro och spelade lite fotboll, men låg mest på gräset eller ”Konstgräset ” och pratade om lovet, skolan osv. Sedan åkte vi hem och jag cyklade till Jacob och fixade med hans mini cross lyckligt nog fick vi den att fungera så vi körde runt hehe.

Just nu gör jag ingenting, tar det bara lugnt och små fixar allt inför imorgon, ska ringa Amanda och Jacob snart på Skype innan det är dags att ställa klockan och hoppa i säng.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0