Försenade uppdateringar!

Fredagens hoppträning förra vecken: Tyckte inte det gick så bra.
 
Lördagen förra veckan: Åkte in till åkersberga och köpte en ny tröja till Ronja och godis till Bruno
Sedan åt vi Pizza och kolla på tv på kvällen.
 
Söndagen förra veckan: Åkte till stallet och tog hand om Bruno!
 
Onsdag: Dressyrlektion för Cajsa
Hade Crillan och det gick bra :) vi övade på skänkelvikningar
 
Fredagen!
Det var en rolig dag i skolan förutom att en olycka inträffade nere på låg\mellanstadiet!
På lunchrasten hade de glömt låsa dörren in till idrottshallen! så jag gick och sa till Hampus och Anton F. Det roliga var också att läraren inte va där under hela rasten så vi kunde spela ända tills våran lektion började!
CL och Anton P kastade upp en sko i taket och fick ner en boll :) Så Jag, Hampus och Anton F körde lite passningsspel innan vi började spela match :)
Angående olyckan var det en flicka i 4:an som enligt den informationen jag fick hade slagit huvudet i backen och fått en kraftig hjärnskakning.
Så en helikopter kom in på gården och fick hämta henne. Hon fick röntgas och så, rutinkoll men det är bra med henne nu :)
 
Igår: Igår va jag på fest hos Linnea,det va kul! vi blev bjudena på tacos och kollade på melodifestivalen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg och enkel design, älskar den!

Svar: Tack :D Det var Johanna som hjälpte mig
http://ponnymupps.blogg.se/
Caroline Axö

2013-02-11 @ 10:38:04
URL: http://jojawestern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0