Fotboll, Hoppträning och en massa glädje

Åh vad lycklig jag blir när jag loggar in på bloggen! och så får man se 4 kommentarer. Det betyder så otroligt mycket för mig och ni är alltid välkomna hit till min blogg :) Ett stort tack till alla er fina läsare som kommenterar där ute i världen.
 
Till er läsare:
Vad skulle ni vilja veta mer av?
Skulle ni vilja ha en frågestund till mig här på bloggen?
Skulle ni vilja ha någon typ av veckans häst där jag lägger upp några bilder på ponnyer\hästar med nummer, som ni sedan röstar fram?
Det känns verkligen kul och det är ju kul om läsarna också får vara med och komma med förslag. Vad tycker ni?
 
Över till dagen :)
Idag har jag verkligen haft en toppendag :) So, Sv och Eng första timmarna i skolan. Sedan var det rast då jag som vanligt nu för tiden spelar fotboll med killarna i 9:an supper kul är det :) Jag var med Ludde och Hampus mot Anton, Zacke, Johan och Oskar. Haha lite ojämna lag men det var kul iaf :)
Sedan var det idrott då vi körde fotboll med klassen! Haha grymt kul och träningsvärk på det haha. Måste verkligen börja träna konditionen :p Sedan var det slöjd sista.
När jag kom hem var det bara raka vägen till Roo gård för hoppträning. Fick D-ponnyn Elvira. Det gick verkligen jättebra, Elvira va en helt annan häst! Elvira är en ponny som i vanliga fall är väldigt svår att hitta gaspedalen på. Det är ytterst sällan man får henne att gå så här bra. Blev så glad över att hon trivdes med situationen och bjöd främåt mot hindrena. Duktiga ponny!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Åh tack! :)

2013-02-22 @ 21:42:31
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Cornelial

Jag läser gärna mer om Bruno och Roo gårds andra hästar :)

Svar: Okej :)
Caroline Axö

2013-02-24 @ 20:55:16
URL: http://cornelial.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0