Vad har hänt i veckan?

Hejsan! Vet att det är försenade inlägg här på bloggen igen!

Måndag, Var hemma från skolan.

Tisdag, hemma från skolan.

Onsdag, Åkte till skolan som vanligt igen. Sedan var de Dressyr träning på Roo, Fick Veneto och det gick bra. Vi jobbade vidare på skänkelvikningar.

Torsdag, Eget arbete i skolan.

Fredag, Hoppträning på Roo! Jag hade Elvira och det gick jättebra. Hon gick framåt och jag hade bättre balans. Efter passet borstade jag Bruno och putsade på hans träns sedan åkte vi hem och titta på tv.

Lördag, KM Dressyrtävling på Roo gård! Jag var där och titta och hjälpte till, Vinaren blev Sara och Dallas När tävlingarna va slut borstade jag på Bruno och hjälpte Peder med insläpp av hästarna och ponnyerna. Jag tog Xante och Mon Ami själv medan Peder gick och hjälpte de andra. Sedan tog jag Natte och Skrållan. Sedan bytte vi ute täckena mot stalltäckena. Jag bytte på Skrållan, Miramis, Dixie, Mon Ami Xante och Samba. Sedan soppa jag stallen och åkte hem.

Söndag, Idag har jag varit till Roo igen för att ta hand om Bruno, men Amanda hade honom på Pias lektion så fick vänta till efter. Vart lite chockad när jag såg att Dallas var med i den gruppen. Jag vill också rida Dallas L Men jag är för kort än så länge! Önskar jag va längre, men inte för lång! Vill ju fortfarande kunna rida D-ponny. Men vill iaf bli så lång så jag kan rida häst också. Det skulle vara en mardröm om jag växte ur Bruno!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0