Conaill Capaill

Åhh! Jag hittade min dröm ponny!
Conaill Capaill  
Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2007 
Namn: Conaill Capaill 
 
Conaill Capaill f. 07
e: Coolfin King /
Ruaille Buaille Bui

Mycket trevlig dponny valack, 6 år. Imp. Irland för 1,5 månad sen. Snäll i alla
lägen som att klippa, lasta, sko, rida ut. Ej tittig.
Har kapacitet i både
dressyr och hoppning. Fint steg och härliga gångarter. Mycket Snygg härlig ponny
som kommer att gå långt.
Har gått crosscountry på Irland.
 
LB/LB med kapacitet för mera
 
Pris  55 000 kr
 
Jag vill ha!
Jag vill ha den här ponnyn! Jag har värkligen fastnat för honom!
Vet inte vad det är men det är någåt helt specielt med honom bara :)
Det är nu man önsar att man hade pengar!
Det är nu man önskar att man va på jakt efter sin första ponny!
Det är nu man önskar att man kunde få åka och provrida!
 
Skulle jag vara på jakt efter min förstaponny, eller sälja Misty för att vi inte kommer överens!
Då skulle Conaill Capaill vara den absoluta första ponnyn jag skulle ringa på för provridning!
Det är ingen snack om saken så är det bara! Jag får en känsla av att vi två skulle kunna passa ihop :)
 
 
Bilderna tagna från http://nathalielindh.se/?m=201301 kolla in!!!!
Larry
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leah

Lite komiskt då jag sökte på min ponnys namn och di. Blogg kom upp som första länk. Köpte denna underbara ponnyn i februari 2013. Om du Bill se hans utveckling kan du kika in min blogg!

Kram

2014-03-24 @ 21:36:23
URL: http://nattstad.se/leahkjellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0