Skola, dressyr och hoppning

Hej alla fina! Har haft en rolig första vecka både i skolan pochera på Roo :D 
 
onsdag:
 
Skolan
spela fotboll med Jacob, Rasmus och Jojje! 
 
Dressyrlektionen
första dressyrlektionen på terminen fick jag Veneto :) det gick jätte bra! vi red på volt och gjorde tempoväxlingar och framdelsvändninga men när vi byter varv och fatta galopp blir hästarna jätte pigga! Vineto ökar hela tiden och sprider. Natte hänger på och caprilli drar ut på spåret! Det blev värsta kaoset stakaes Rebecka ramlar av och slår i huvudet i väggen! Det va oroande när man fick höra att hon inte mindes vad som hände! Men det va inget allvarligt som tur va!
 
Torsdag: 
bara vanlig skoldag! Hade bild sista lektionen! 
 
Idag!
hade värkligen en kul dag! Jacob och jag spelade fotboll med killarna i nian :) va skit kul! Haha! Sedan sprang vi runt vid skåpen och sköt gumidnodar osv... 
 
Hopplektion:
idag va också min första hopplektion i cajsas grupp :) hoppade Orcus och det gick väl bra tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0