Skola och stallet

Hejsan, har duschat och ska snart sova men först ett inlägg här på bloggen ;)
 
Idag hade vi 7or ute dag eftersom 9: orna hade nationella prov och 8 orna va och åkte skidor.
Så vi drog till ett ställe någon kilometer från skolan typ! Och pimplade osv... Va inte kul! Det regnade och jag fick is vatten i skona efter att ha gått på isen! Så det va ju inte något roligt väder precis! Kalt, blöt och blåsigt. Jag, Amanda och Emilia drog tillbaka till skolan och värmde oss, jag bestämde mig för att jobba So/geografi med Måna medan Amanda och Emilia drog tillbaka. Sedan åt jag lunch med Therese och två andra tjejer.
Vi i 7a och 7b fick sluta tidigare :D
 
Dressyrträningen idag!
Det blev på Veneto igen :) 
idag fokuserade vi på skänkelvikning 
Och framdelsvändning. Det gick bra, dock va han lite trögare på andra sidan men alla hästar har ju höger eller vänster som sin bästa och andra har lätt för båda precis som vi människor ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0