Veckan

Hejsan är allt bra med er? Själv tycker jag att det har varit helt okej vecka
 
Måndag: Red Bruno,  det gick jättebra! 
 
Tisdag: Chilldag blev ingen Roslagsbro
 
Onsdag: Fick klart allt arbete. Gjorde matte provet klart, lämna in so arbetet och gjorde klart Allt i no. Sen spelade jag mest fotboll med killarna. Sen åkte jag till Roo gård för sista lektionen. Vi körde lekar och Crillan var taggad. 
 
Torsdag: Vi började med elevens val vecka. Jag och Jacob valde teknik och byggde på vårAt model stall.
 
Fredag: Vi fortsatt med elevens val och jag och Jacob byggde på stallet osv. På rasten spelade jag fotboll med Ludde, Zacke, Anton och Martin, men satan vad varmt det var.  Zacke förstod knappt hur jag inte kunde bli svettig  i den där värmen och spela samtidigt, men jag förstår honom faktiskt och håller med. Jag fattar det knappt själv.
 
Lördag:  Jag var på Roo gård och hjälpt till och kollat på dressyr och hopptävlingar. Alla ekipage var duktiga :) hjälpte jossan, Matilda och Sara med Bruno, Rommy och Dallas inför start :)
 
Söndag: idag, har inte gjort så mycket ännu. Har solat lite och ska rida ut med Misty sen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kom igen Carro! Blogga mer än bara en gång i veckan!!

2013-06-03 @ 08:55:19
URL: http://jojawestern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0