Roo gård Clear Round Blåbärshoppning 60cm,

Hejsan idag var det bara att pallra sig upp 07:00 för att åka till Roo gård för min andra tävling.
Jag skulle Tävla Crillan :) så jag började borsta och göra henne i ordning sedan gick jag barnan som var på 7 hinder. Sedan började jag sadla och tränsa och gick ut och skrittade igång henne. Sedan var det framhoppning och start! Det gick verkligen supper! är jättenöjd med rundan, skulle dock ha försökt bromsat upp henne lite mer efter 5 för jag kom ganska tajt på 6 men det gick ändå hela vägen :) Efter rundan skrittade jag av henne ensam runt gården. Ganska mysigt faktiskt en helt annan känsla! Liksom att bara få skritta runt gården helt ensam :) När jag va tillbaka satt jag av och satte på henne täcke i stallet. Sedan tittade jag på KM kvalet, fick i uppdrag av  Johanna S och filma deras runda med hennes mobil! :) sedan fick jag hjälpa till och leda runt min fin fina pojke Bruno medans Jossan gjorde sig i ordning :)
Fin flicka ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0