Roo gård och hästar på rymmen

Hejsan, idag skulle Madde på möte på Roo så då passade jag på att hänga med, Amanda skulle rida Bruno idag på lektionen så då hjälpte jag till med honom! Sedan va jag in och gosa med Dallas. 
 
När jag var hemma igen satt jag och fixade lite på datan, plötsligt ropar Madde att Misty och palonia har rymt från hagen och sprang ut på vägen! Så det blev till och springa bort till bonden där det hade lyckats tagit sig in i ko hagen! Som tur va han jag dit innan de fick syn på att det kunde ta sig ut! Så då väntade jag bara in Madde och Martina som hade med sing morötter och äpplen! Fast det kändes lite läskigt när vi skulle leda hem de för Misty bara gick och lyssnade inte på mig :( så Madde tog grimmskaftet och la det insnför grimman så jag kunde få stopp på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0