Skola, dressyrträning, rock show och idag

Hejsan, skolan har varit okej i veckan. Jag har haft kul iaf :) i onsdags hade vi må bra dag! Lite pinsamt för jag var den ända tjejen som valde sport! Sen fick jag sitta och jobba 50 uppgifter matte inför provet som var i torsdags! 
 
på kvällen åkte jag till Roo gård för dressyrträning och Amanda skulle rida i min grupp :) jag fick Chiquita och Amanda Veneto. Stallet hade fått en ny ponny i stallet vid namn Daim. Lektionen gick iaf jättebra, Cajsa sa att vi hade blivit så duktiga nu så hon ville att vi skulle gå upp på högre nivå! Så vi började med att rida hästarna i form och att värkligen få hästen att jobba med sina bakbenen och rygg och nacke! Chiquita jobbade bra fick henne fint i galoppen men tappade henne i traven! 
 
Fredagen var helt grym! spelade fotboll med killarna dagen hade vi rast till halv ett :) och bild sedan hade 9: orna Rock chow alla va sjukt duktiga!
 
Idag har jag varit i stallet sen klockan tre och hjälpt till och kollat på hopptävling, det var många som ramlade av men jag hoppas ingen gjorde illa sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0