två awesome dagar

Hejsan! Anledningen till att jag inte bloggade Igor var för att jag kom hem sent efter dressyrträningen. 
 
Iaf dagen igår var swesome :D vi hade No och prov i So första sedan va det lunch och rast Anton P försökte spruta vatten på mig men som tur var Missade de! Sen tog Anton och Ludde framme brandsläckaren och siktade mot mig haha så jag sprang in i vårat omklädningsrum, men när jaag skulle ut höll Ludde i dörren så jag inte kom ut! Sedan fick jag, Ludde, Zacke och Anton hallen själva helt swesome :) dressyrträningen gick sådär! Hade chiquita! 
 
Dagen idag var lika grym den! Finaste bästa Amanda hade ju kommit hem fån Aruba :D så kul det var att få se henne igen! Har värkligen saknat henne! Så trist när hon inte är i skolan! Men men vi hade iaf So, Sv och matte första sedan svar det rast då jag spela fotboll :D jag, Ludde och Jacob mot Zacke, Anton F och Morgan. Va kul :) sen va de bild sista. Sen vare bara hem och äta, mocka och sedan kom Jacob hem till mig så vi kunde fixa spellista inför vårat disco sov vi i 7A ska hålla i imorgon :) så hoppträningen blir inställd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0