Fartfylld helg

Hejsan. Han aldrig blogga igår eftersom jag var på Roo gård hela dagen för att kolla och hjälpa till på hopptävlingen. Klev upp halv sex, åt frukost och åkte. Vi kom fram 07:15 så då hjälpte jag Jossan med Bruno <3 sen sopade jag stall gången och kollade på tävlingen. Fram till Jossan skulle hoppa. Det blev en felfri runda :) jag gick med upp till stallet och sadla av och borsta och hjälpte till att svamps av Natte och Roos nya D-ponny sto, vet inte vad hon heter :P sedan kollade jag på tävlingarna, gick upp till stallet lite då och då för att pussa på Bruno osv.. När Steffie var klar med Casio följde jag med de upp till kulles. Jag fick också pröva skritta honom :) hihi Casio hade väldigt brotom hem ;) när Casio var ute i hagen fick jag också hälsa på Twist men som snabbt blev bortjagad av Casio.
 
I fredags var jag också på Roo för hoppträning! Vi fick hoppa på terräng banan :) första gången jag hoppar Elvira ute :) det var roligt och busiga valacken Milo var också med. Vi fick hoppa bank upp och nedför, tre studs och vatten grav :)
 
Idag har jag jobbat hela dagen ute med Anders i hagen. Med att klippa och såga bort alla grenar som är för tråden osv. Jag fick också köra bil :) jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0