Vad har hänt i veckan som var?

Hejsan! Kom just på att jag inte bloggar något i veckan. Har hänt lite iaf
 
måndag: Amanda följde med till Roo gård och fotade när jag red Bruno för Pia, det gick jätte bra med honom :D! Bilder kommer sen!
 
Tisdag: Hade en allmänt jobbig dag i skolan! Det är då man värkligen har turen att ha så fina vänner som tar hand om en sådana dagar. På kvällen åkte ja. Och Amanda till Roslagsbro och spela fotboll.
 
Onsdag: skoldagen började Och slutade bra! Vår Klass åkte in till Naturhistoriska! På kvällen åkte jag på dressyrträning. Hade Crillan och Sara var våran lärare :)
 
Torsdag: Hade en rätt så lungn dag i skolan. Kollade på film osv, spelade fotboll med Ludde och Anton och bjöd sedan Ludde och Zacke på en varsin chokladmjölk.
 
Fredag: Hade en till lungn dag, var lite sne på lärarna ett tag! Eller snarare irriterad på det mesta. Sprang mesr runt med en fotboll hela dagen. ända tills Zacke ropade på mig! Då fick han och Hampus ta bollen medan jag tröstade en vän som var ledsen. Hade också köpt en chokladmjölk som jag inte ville ha sen. Så gav den till Zacke istället. När jag kom hem från skolan kom pappa och hämta mig, så åkte vi till Roo för hoppträning. Vi fick hoppa ute på tirängbanan och det gick jättebra.
 
Lördag och idag: tog det vara lungt igår och idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0