Grymt segt...

Hej alla! Det var ett tag sen nu, kom hem från skolan för några timmar sen och ska plugga snart... Den här dagen har bara varit grymt seg och jag har knappt fått något gjort. Har varit grymt oseriösa lektioner om jag får säga det själv dels att humöret inte varit på den bästa sidan.
 
Var på gymmet igår med Zandra och Jonte som tog sin tid att gå igenom alla maskiner och visa oss hur vi skulle göra. Så grymt snällt av honom! Det blev mycket skratt haha så typiskt mig... Jag kan bara säga att jag skrattar åt allt!
 
Imorgon är det äntligen fredag! ska bli skönt att slippa skolan några dagar.


Kommentarer
Postat av: Carina Gidlöf

Hej
jag heter Carina och vill ha kontakt med dig. Angående ponnyn Misty. Verkar vara mycket uppgifter som inte stämmer med henne. Som att hon är 19 år och inte 17 år. Jag och ponnyns ägare Maria vore väldigt tacksamma om du tog kontakt med mig. mvh Carina Gidlöf
mailadress [email protected]

Här är min blogg ochså om du först vill veta vem jag är htpp://jackiezz.blogg.se/

2014-02-03 @ 15:35:12
URL: http://publishme.se/jackiezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0